Tuesday, September 29, 2009

loco by comolocco...part 4

slamat hari raya sume....kembali kite ke part 4....soryla lambat up...sory gak sbb wat korang tggu(tggu ke huhuhu)ni aku nak tunjuk yg baru siap spray....2 kaler gituh hahaha.....
ni pandangan isometric huhuuu...
ni pandangan tepi depan la....x siap pasang barang lagi....
rim pon bodol je(bahasa jawa hahaha maksudnya buruk)tp aku nak tuka lain da..tggu je la k???

ni pandangan dr depan....sian kreta aku.....hidung da xde...maklumla..mngelak dari H1N1 kan....takot binatang(kancil) aku ni terjebak dek selsema B**I xguna tuh hahaha....


ni pon pandangan isometric gakkk...lampu blakang tak pasang lagi.....



haa ni gambar keseluruhan....blom cantik lagi...tggal internal je x siap lagi..kang internal sume da siap aku up lagi k???tggu jela part yang seterusnya.....
maaf zahir batin ye........
LOCO 4 LIFE

No comments:

Post a Comment